تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

خطیبی : به شهر و تیم اش تعصب دارم ولی پیشنهاد رسمی از تراکتور ندارم

 

 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نتیجه تساوی تیمش برابر شاهین بوشهر را ناعادلانه خواند و گفت: حق گسترش فولاد پیروزی برابر شاهین بود که متاسفانه چنین نشد.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تساوی تیم گسترش فولاد برابر تیم شاهین بوشهر در هفته سوم لیگ دسته اول، اظهار داشت: ما در این بازی شروع خیلی خوبی داشتیم و توانستیم خیلی زود و در دقیقه ششم بازی به گل برسیم اما در ادامه شانس با ما یار نبود و توپهای ما در موقعیتهای مسلم گلزنی تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: پس از گل زودهنگامی که زدیم، روی یک بدشانسی در همان نیمه اول گل مساوی را خوردیم اما در طول مسابقه گسترش فولاد تیم برتر میدان بود و من با تمام احترامی که به تیم شاهین بوشهر قائل هستم، ادعا می کنم که باید برنده این مسابقه می شدیم.

خطیبی تصریح کرد: من از نمایش شاگردانم در این بازی رضایت کامل دارم چون هر آنچه من به آنها گفته بودم، در زمین پیاده کردند و اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم مزد زحمات خود را با کسب سه امتیاز این دیدار بگیریم.

وی با تاکید دوباره بر بازی برتر تیمش برابر شاهین بوشهرعنوان داشت: آنهایی که بازی ما مقابل شاهین را دیدند، مشاهده کردند که از دقیقه 55 به بعد دست دروازه بان ما به توپ نخورد و تیم ما فقط روی دروازه تیم شاهین حمله ور بود و گلی هم که در نیمه اول دریافت کردیم، بخاطر بارش باران و لیز بودن زمین چمن بود که باعث عدم حفظ تعادل توسط بازیکن ما و در نتیجه فرصت طلبی و گلزنی بازیکن حریف شد.

سرمربی گسترش فولاد یادآور شد: تیم ما به طور حتم در بازیهای آینده نیز خوب بازی خواهد کرد و نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد. می خواهیم همواره در بالای جدول باشیم و در نهایت جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوریم.

خطیبی در پاسخ به سئوالی در خصوص بحث سرمربیگری وی در تیم تراکتورسازی که از ابتدای فصل جاری لیگ برتر بر سر زبانها بوده و اکنون نیز در برخی محافل فوتبالی مطرح می شود، تصریح کرد: این موضوع از چند ماه پیش مطرح شده و خیلی ها در این رابطه اظهارنظر می کنند اما من هنوز از سوی باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد رسمی در این خصوص دریافت نکرده ام و فقط مطالبی در حد حرف مطرح بوده است.

وی افزود: شخصا با سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و اعضای هیئت مدیره این باشگاه رابطه بسیار خوبی دارم و با این دوستان در ارتباط هستم و این را هم بگویم که من همواره برای تیمهای شهرم تعصب خاصی دارم و آرزوی موفقیت این تیمها را دارم.

بازیکن سابق تیمهای ملی، تراکتورسازی، سپاهان، استقلال، هامبورگ و ... در پاسخ به این سئوال که آیا وی می تواند از عهده سرمربیگری تیم بزرگ تراکتورسازی در مسابقات مهم لیگ برتر بربیاید؟ گفت: من اکنون تجربه مربیگری در مسابقاتی به مراتب سخت تر از لیگ برتر که همان لیگ دسته اول است را دارم اما معتقدم که شرایط لیگ برتر نیز ویژه است و در این رقابتها نیز از سبکهای خاصی باید استفاده کرد.

وی ادامه داد: با این حال من به شما می گویم که توانایی کسب سهمیه آسیایی توسط تیم تراکتورسازی در فصل آینده با نصف بودجه امسال این تیم و با 50 درصد بازیکنان جوان و بومی را دارم و به حرفی که می گویم اعتقاد و اعتماد دارم.

خطیبی در خاتمه یادآور شد: فعلا حرف زدن در مورد فصل آینده کمی زود است و از یک طرف توجه من معطوف به موفقیت تیم گسترش فولاد در مسابقات لیگ یک است و از طرفی دیگر نیز همانطور که گفتم، هنوز پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه تراکتورسازی دریافت نکرده ام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس